[x]

23 Dec 2015

Guru silat terlampau larikan gadis cantik


SEORANG remaja perempuan bernama Suri Arifah Binti Mohd. Rizal dari Hulu Langat, Selangor dilaporkan hilang pada 13 Disember lalu. Dia disyaki telah dilarikan oleh bekas guru silatnya.


Suri Arifah Binti Mohd Rizal (depan) dilaporkan hilang pada 13 Disember lalu.

Berita mengenai kehilangannya yang disebarkan di Facebook.
Berikutan kejadian ini, bapa kepada Suri Arifah telah membuat satu laporan polis berhubung dengan misteri kehilangan anaknya itu.
Menerusi laporan tersebut, bapanya ada menyatakan yang anak gadisnya itu ada meninggalkan nota yang dijumpai di dalam bilik tidurnya.
Anaknya itu ‘berpesan’ agar tidak mencarinya dan jangan membuat laporan kepada pihak polis berhubung kehilangannya ini, dia sekadar keluar untuk mencari ketenangan.

Laporan polis yang dibuat oleh bapanya, Mohd Rizal Johari.
Selain nota tersebut, Mohd. Riza juga melaporkan ada menerima satu mesej pesanan ringkas (SMS) dari nombor yang tidak dikenali.
Mesej ringkas “cepat keluar” itu disyaki dihantar kepada anaknya oleh suspek. Mesej diterima pada jam 1.51 pagi tarikh yang sama anaknya hilang.

Gambar suspek (bawah) dipercayai melarikan Suri.
Usaha menjejaki kini sedang dijalankan pihak polis dan orang ramai yang ada terserempak atau terjumpa dengan Suri Arifah diminta untuk menghubungi bapanya di nombor 010-7860844. – Sumber: MYNEWSHUBCC

0 comments:

Post a Comment