[x]

7 Mar 2016

Bertudung tapi baju jarang nampak bra, Adik Neelofa 'Hentam' netizen lagi sekali!



Baru sahaja reda kontroversi mengenai video adik selebriti ini yang membandingkan kelebihan bersekolah swasta dan kerajaan, nama Ameera sekali lagi menjadi bualan orang ramai.

Kali ini, fesyen yang dikenakan oleh si cantik manis ini pula menjadi krtikan netizen. Baju jarang, seluar singkat dikatakan tidak sesuai dengan penampilannya yang berhijab. Tapi, status Amran Fans paling ‘panas’!

Baju jarang, seluar singkat….




















Menerusi laman Instagramnya, foto-foto yang dimuatnaik ini telah mendapat kritikan demi kritikan daripada netizen. Malah, ada juga yang mengaitkan isu ini dengan isu sekolah swasta yang menjadi viral baru-baru ini.

Dakwa mereka, pemikiran Ameera banyak dipengaruhi oleh persekitaran sekolah swasta sehingga tidak menjada tatasusila sebagai seorang gadis Islam yang berhijab yang seharusnya menutup aurat dengan sempurna.

Bagaimanapun, terdapat juga segelintir individu yang mempertahankan adik Neelofa ini dengan menyatakan bahawa gadis ini baru berusia belasan tahun dan masih belum cukup matang.

Apa kata Amran Fans?







Namun, lebih menarik perhatian lagi, laman Facebook Amran Fans juga telah memberikan status pedas terhadap gambar tersebut. Bagaimanapun, setakat artikel ini ditulis, belum ada lagi kenyataan balas daripada pihak Ameera sendiri mengenai isu ini.

0 comments:

Post a Comment