[x]

11 Jan 2016

Sikap Biadap Pemilik Nissan GTR Pancitkan Tayar Kereta Sebelah Kini Viral

SIKAP yang sangat biadap salah seorang owner kepada kereta mewah Nissan GTR telah memancitkan tayar kereta yang berada bersebelahan keretanya mengundang kritikan dan kemarahan pada nitezin di laman sosial.



Mungkin pemilik tersebut terlalu bengang tiada ruang untuk membuka pintu untuk keluar dari keretanya, pemilik Nissan GTR itu dengan sengaja membalas dendam dengan memancitkan tayar kereta kancil yang terletak pada sebelah keretanya.

Apa yang menariknya, nota "W6268 do this" adalah dari saksi yang melihat kejadian dan berada di tempat kejadian saat pemilik kereta mewah itu sedang memancitkan tayar kereta kancil di sebelahnya.

Berikut merupakan kapsyen sedih mangsa yang juga pemilik kereta kancil terbabit, Mohd Fadzli:







Kesimpulannya jika kita lihat dari situasi tersebut, kereta kancil terlalu menghimpit parkir kereta tersebut dan tidak mempunyai ruang untuk keluar dari keretanya. Tetapi tindakan seperti itu tidak boleh diterima dan amat biadap.

1 comment:

  1. Apasal kancil parking dpn pintu, itu kan bukan parking bay.. memang la pancitkan tayar (kalau betul dakwaan) salah tapi parking dpn pintu pun salah..menyusahkan orang keluar masuk nak bawa barang/beg

    ReplyDelete