[x]

13 Jan 2016

Suami perangkap isteri berzina dengan "kekasih" gelap dalam rumah



Di Marang, Terengganu, seorang tokan syahbu dan pil kuda telah di tangkap berzina dengan isteri orang yang juga seorang penagih dadah.. Yela, pembekal dadah jadi kekasih gelap, memang mudah lah nak dapat bekalan, kan??

Tergamak si perempuan tu menduakan suami dia macam tu kan?? Tak guna betul perempuan itu! Adakah disebabkan dadah dia curang, sampaikan sanggup berzina??

Pasangan ini ditangkap, selepas suami kepada perempuan itu membuat perangkap untuk menangkap mereka.. Perbuatan keji si isteri bersama kekasih gelapya sudah lama di hidu oleh si suami.. Si suami pernah memberitahukan pasal perbuatan keji isterinya kepada keluarga si isteri tetapi malangnya ia tidak dipercayai oleh mereka..

Disebabkan itulah, suami kepada wanita ini telah memasang perangkap bagi membuktikan perbuatan keji isteri beliau..Si isteri telah diceraikan oleh suamianya sejurus pasangan itu di tangkap.. Hah, itu padahnya apabila tak menghargai si suami!

Pasangan ini ditangkap apabila mereka didapati sedang duduk berdua-duaan di dalam bilik dan mengarahkan anak-anak untuk duduk di ruang tamu.. Melampau! Buat maksiat dalam rumah sendiri dengan ada anak-anak sekali.. Perempuan itu tak malu ke dengan anak-anak dia?

Memang patut lah diceraikan, tak larat si suami nak menanggung dosa lagi.. Sepatutnya dah berkahwin itu buat lah cara dah kahwin, mempunyai suami dan anak itu patutnya dijaga betul-betul.. Ini tidak, rumah tangga hancur kerana turutkan nafsu.. Diri pulak dah ‘hancur’ disebabkan dadah.. Sekarang, siapa yang rugi??

0 comments:

Post a Comment