[x]

26 Oct 2015

Isu tidak mahu Berlakon Dengan Kamal Adli, Zizan Pilih Diam Diri






Kembali meniti nama dalam dunia hiburan setelah dilanda kontroversi, baru-baru ini Zizan Razakdidakwa tidak mahu bekerjasama bersama Kamal Adli yang kini rapat dengan bekas kekasihnya, Emma Maembong.

“Kebanyakan orang tidak faham siapa saya. Hanya mereka yang terdekat faham peribadi saya yang sebenar. Mungkin kerana itu, timbul pelbagai cerita negatif mengenai saya. Sama seperti ketika saya bekerja”

“Ada yang suka, ada yang tidak. Sukar untuk saya memuaskan hati semua pihak, tetapi saya cuba lakukan yang terbaik. Naik turun dalam industri ini adalah kerja Tuhan,” jelas Zizan kepada akhbar sisipan Berita Harian, B*Pop.

Selain itu, Zizan mengakui perjalanan seninya masih jauh dan selepas lapan tahun, saya tidak mahu terus berada pada tahap yang sama. Saya cuba mempelbagaikan kemampuan diri termasuk menceburi bidang perniagaan.

0 comments:

Post a Comment